Comisia Europeană a stabilit că grupul Meta încalcă Legea Piețelor Digitale prin modelul de acceptare a reclamelor
Comisia Europeană a constatat, în cadrul concluziilor preliminare ale unei investigații, că grupul tehnologic american Meta încalcă Legea Piețelor Digitale în privința modelului de acceptare a reclamelor.
”Astăzi, Comisia Europeană a informat Meta, pe baza concluziilor preliminare, că modelul de publicitate de tip «plătești sau accepți» nu respectă Legea Piețelor Digitale (DMA). Această opțiune binară forțează utilizatorii să accepte o combinație care implică date personale (…)”, anunță Comisia Europeană.
”Comisia Europeană informează Meta asupra concluziei preliminare că încalcă Legea Piețelor Digitale. (…) În acest context, Meta are posibilitatea de a-și exercita dreptul la apărare prin examinarea documentelor din investigația Comisiei Europene și prin oferirea unui răspuns în scris la concluziile preliminare ale Comisiei Europene. Investigația se va încheia la 12 luni de când au fost inițiate procedurile, pe 25…