Cum se apără Wizz Air pentru dezastrul din orarul avioanelor fără să dea cifre. Măsurile anunțate de oficialii operatorului low-cost din Ungaria
Reprezentanții Wizz Air au explicat, miercuri, pe fondul nemulțumirilor pasagerilor din cauza haosului din orarul operatorului din ultima perioadă, care sunt principalele cauze ale întârzierilor și anulărilor unor zboruri și măsurile pe care le-au luat pentru a schimba aceste situații. Compania nu a oferit însă detalii exacte în privința curselor care se reduc, a numărului de pasageri care au fost anunțați că li s-au anulat zborurile, ori a numărului de plângeri care s-au înregistrat. Nu au fost răspunsuri punctuale nici la întrebări cum ar fi cât costă anularea unei curse sau închirierea unui avion cu echipaj ori chiar legate de costul combustibilului.
„O anulare de zbor ne costă foarte mult. Anularea este ultima variantă la care recurgem”, a spus reprezentanta Wizz Air Valeria Bragarenco, corporate communications manager, responsabil pentru 12 țări, la întâlnirea cu presa în care a explicat – fără să furnizeze însă multe cifre…