Cel puțin trei reclamații împotriva Wizz Air ajung zilnic, de un an și jumătate, la Centrul European al Consumatorilor. Ce drepturi au pasagerii
De aproximativ un an și jumătate, românii au făcut cel puțin trei reclamații zilnic împotriva unuia dintre cei doi operatori aerieni care nu au sediul în România. Este vorba doar de plângerile adresate Centrului European al Consumatorilor din România, conform cifrelor obținute la solicitarea Gândul. Cel de-al doilea operator care nu are un sediu în România, prin urmare nu poate fi amendat în cazul în care încalcă drepturile consumatorilor români, este la mare distanță, cu un număr de reclamații de peste șapte ori mai mic.
Între 1 ianuarie 2022 și 18 iulie 2023, Centrul European al Consumatorilor din România (ECC) a primit aproape 2.000 de reclamații de la pasagerii români care au avut bilete la zboruri operate de Wizz Air și Ryanair, conform datelor oficiale obținute de Gândul.
ECC este o direcție din cadrul Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), iar reclamațiile sunt rezolvate aici gratuit, dar pasagerii…