LOADING...

iulie 27, 2023

Cel puțin trei reclamații împotriva Wizz Air ajung zilnic, de un an și jumătate, la Centrul European al Consumatorilor. Ce drepturi au pasagerii

By


De aproximativ un an și jumătate, românii au făcut cel puțin trei reclamații zilnic împotriva unuia dintre cei doi operatori aerieni care nu au sediul în România. Este vorba doar de plângerile adresate Centrului European al Consumatorilor din România, conform cifrelor obținute la solicitarea Gândul. Cel de-al doilea operator care nu are un sediu în România, prin urmare nu poate fi amendat în cazul în care încalcă drepturile consumatorilor români, este la mare distanță, cu un număr de reclamații de peste șapte ori mai mic.

Între 1 ianuarie 2022 și 18 iulie 2023, Centrul European al Consumatorilor din România (ECC) a primit aproape 2.000 de reclamații de la pasagerii români care au avut bilete la zboruri operate de Wizz Air și Ryanair, conform datelor oficiale obținute de Gândul.

ECC este o direcție din cadrul Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), iar reclamațiile sunt rezolvate aici gratuit, dar  pasagerii…

Citeşte mai mult

Articolul anterior

Iohannis, după bilanțul victimelor fenomenelor meteo extreme: Trebuie să dezvoltăm continuu sistemele de avertizare timpurie

Articolul următor

Daniel Balaciu a avut o discuție șocantă înainte de a suna la 112

post-bars

Lasă un comentariu